sobota, 27 września 2014

Do Rzeczy nr 88





















obywatel Wildstein Bronisław ma wrogi stosunek
do Polski Ludowej i lepiej na niego uważać

zapewne także jest przeciwnikiem akcji Wisła
przeprowadzonej przez władzę ludową

chyba nie muszę tu pisać wprost kto za nim stoi
i komu to naprawdę służy





P. Poroszenko:"Działalność żołnierzy OUN-UPA to przykład heroizmu. Nadszedł czas aby rozpatrzyć przyznanie im statusu kombatantów".









towarzysz Miller stara się ustawić pod najlepszy wiatr
by małym kosztem zdobyć kilka punktów







profesor Witold Kieżun to bardzo sympatyczna postać - miły, starszy pan, którego
wszyscy lubią za jego bohaterską postawę w czasie wojny.
Nawet jeśli pojawiają się pewne rozbieżności poglądów to nic nie szkodzi.
Lubiłem go, a po ostatnich doniesieniach prasowych będę go
lubił jeszcze bardziej. Mój dziadek też był w ZBoWiD.














Piotr Zaremba w tygodniku W Sieci ostatnio skrytykował
realistyczne podejście Ziemkiewicza i Zychowicza.

Ta romantyczna, pro pisowska narracja Zaremby jakoś
do mnie nie trafia. Bliżej mi do realistycznej zychowszczyzny, choć
oczywiście na Zychowicza jestem obrażony, ale to za inne sprawki.

I jeszcze jedno w kwestii formalnej.
Otóż redaktor Zaremba nieprecyzyjnie przekazuje
komentarz z Twittera jaki się pojawił na profilu RAZa.

Autorem tego ćwierknięcia jestem ja, zaś RAZ tylko
podał dalej to co ja napisałem.

Na Twitterze prowadzę profil generała Mieczysława Moczara i
jestem zaskoczony niedopatrzeniem Piotra Zaremby, który
mój tekst przypisał Ziemkiewiczowi.


Autentycznie podoba mi się anty niemieckie nastawienie PiS, które
częściowo przypomina propagandę Polski Ludowej.

Tak samo podoba mi się, że prezes Kaczyński nie odciął się
od akcji Wisła przeprowadzonej w okresie stalinowskim.


http://wpolityce.pl/polityka/147587-kaczynski-o-akcji-wisla-nie-widzimy-powodu-zeby-te-akcje-potepiac-tym-bardziej-ze-ukraincy-nie-chca-potepic-ludobojstwa-upa

Poseł PiS Zbigniew Girzyński niechętnie, ale jednak uznaje
granice Polski Ludowej oraz III RP za jedyne i ostateczne.
Ja też uważam, że jakieś hasła rewizjonistów, którzy
ględzą o przyłączeniu Lwowa do Polski są szkodliwe i być może
opłacane w rublach.

















































Popieram zmiany w ustawie ułatwiające dostęp do broni.
Chyba trzeba zacząć od ułatwień dotyczących broni długiej na naboje karabinowe.
Podobno w niektórych państwach celowo obywatele mają dostęp tylko
do karabinów, ponieważ są one spore i trudno je schować pod marynarkę by potem
wziąść ze sobą do knajpy czy na dyskotekę i tam narozrabiać.

A właśnie karabiny o zasięgu 800 m bardziej mogą się przydać w razie
ataku wrogiego państwa, niż mały pistolecik w torebce.

Choć oczywiście docelowo można rozważyć
dostępność broni automatycznej na nabój pośredni, a także rewolwerów.


http://natemat.pl/118245,swidnik-tworzy-miejskie-wojsko-niezalezne-od-mon-u



























Bardzo mnie cieszy, że ostatnio w Tygodniku Lisickiego
dwukrotnie pojawił się generał Mieczysław Bieniek, którego darzę najwyższym
szacunkiem i staram się na nim wzorować.
















































Serdeczne pozdrowienia dla profesora Żerko
























To jest kurwa skandal, że przy Domu Partii rośnie jakaś palma.
Taka roślina nie jest naturalna dla naszej ludowej ojczyzny i powinna być
przesadzona do Iraku, albo gdzieś jeszcze dalej.

Może być brzoza albo sosna, buk nawet, ale nie palma do stu czartów !!!





Wowa & Misza & Sasha















Komentarz red Urbana


Byłem na imieninowym przyjęciu znajomego. Niektórzy goście ukradkiem chwytali swe komórki. Okazało się, że trwa jakiś mecz Rosja-Polska. Sport mnie nie obchodzi, a jednak zezłościłem się, usłyszawszy, że Rosja przegrała. Życzę Rosji wygrywania wszystkich meczów międzynarodowych. Wielkiej ekspansji kultury i showbiznesu. Sukcesów handlowych. Królowania w modzie. Rosjanie mają kompleks wyższości–niższości i wybujały samokult narodowy. Niechaj ich ambicje znajdują więc ujście nieterytorialne i pozamilitarne.































Hipsterski Maoizm oraz ASZdziennik ryją beret





Ostatnio były uzupełniające wybory do senatu wg ordynacji JOW.
Całą pulę zgarnął PiS, ale oczywiście prezes Kaczyński
nie zaryzykuje dyskusji na temat wprowadzenia 460 JOW do sejmu.
Pozwala to przypuszczać, że dla JarKacza
najważniejsza jest władza wewnątrz partii, a przejęcie
władzy w kraju i stworzenie skutecznego rządu to jest tylko taka opcja
na zasadzie jak się uda.
Ten PiS to dziwna partia jest.






Ćwierkające cytaty


Premier z ZSL, minister z PRON - chyba zacznę trochę lubić ten rząd... :-)




Dopóki największą partia opozycyjna zajmuje się tak efektownymi sprawami jak osły w ZOO, nowa premier nie ma się co przejmować.





Przekonanie, że wejście do strefy euro zmieni sytuację geopolityczno-militarną Polski jest największą bzdurą 2014 roku.



http://tvn24bis.pl/blog-rafala-hirscha,190/rafal-hirsch-ue-tak-strefa-euro-nie,427165.html











uwielbiam tych aktorów








towarzysz Nergal na gościnnych występach w Chinach Ludowych








zapowiedź występu zespołu pieśni i tańca BEHEMOTH







genialny klimat z czasów towarzysza Wiesława

Nie kupuję tygodnika W Sieci, ale przy okazji czasem pożyczam.
Sporym zaskoczeniem była dla mnie recenzja (nr 94), której autorem
jest pan Arek Lerch.

Artystka: Gaba Kulka
Wydawca: Mystic

Daaaaawno temu kupowałem COC, bo podobało mi się, że
ta gazeta robiła sobie bekę z Norwegii.
Michał to mistrz biznesu - w życiu bym się nie
spodziewał płyty z jego katalogu w pisowskim tygodniku Karnowskich.















Maleńczuka cenię ogromnie


http://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/proponuje-teczowa-swastyke-jako-symbol-zgody-narodowej,471058.html











5 komentarzy:

  1. Musze przyznac ze z duzym niesmakiem patrze na Twoje peany w kierunku wstecznej katoprawicy, PiSmaków i przaśnego PRL-u. A moze to dla skeczu? Te wszystkie Semki, Ziemkiewicze i reszta tej hołoty za teksty typu "trzeba podjąć walkę z czarnymi" by Cię zagryzły....

    I kto mial racje z "czlowiekiem rynsztoka"? Opluł Kiezuna, za ktorym nie przepadam (krąży wokol dosc oblesnych srodowisk) ale szanuje go za piękną kartę jaką zapisal....

    Ten Ciechan to chyba jakies prowincjonalne piwo. U mnie w Poznaniu jakos nie znalazlem.

    Co do strzelania, to raz bylem na strzelnicy i z wyjątkiem strzelby raczej dałem dupy. Ale moze zaczne cwiczyc. Zle by jednak bylo, gdyby ziscily sie mokre sny Mikkego i prawactwa o powszechnym dostepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat nie jest czarno-biały. Rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Ja mam poglądy centro lewicowe. Oczywiście wielu katolików przegina pałę - podobno wymusili odwołanie koncertu BEHEMOTH w Eskulapie... Z drugiej strony prof. Hartman też nawywijał tym kazirodztwem - ten człowiek tylko szkodzi Lewicy.

      Usuń
    2. PRL miał pewne zalety, których nie chce docenić zarówno kato prawica jak i nazbyt postępowa euro lewica - ja wiem swoje i doceniam Polskę Ludową.

      Usuń
    3. Ja lubię broń. Jestem resortowy dzieciak i uważam posiadanie broni za rzecz naturalną. Większość osób z mojej rodziny to żołnierze LWP - mam do tego spory sentyment...

      Usuń
  2. Co Ty z tym Behemothem. Cenię i lubię Nergala za jego antykościelną aktywność, ale jego muzyka to jakiś kompletny syf.

    Ja tam nie dostrzegam zalet PRL. Prześladowania, puste półki w sklepach, brak wolności... wybielanie Gierka i ogolnie PRL to duzy minus m.in. Lesia Millera.

    OdpowiedzUsuń